Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Tuesday 10 April 2012

My Wedding Invitation Card

Setelah sekian lama menyepi dr blog ni,akhirnye aku mendapat idea br utk terus update nye. aku terfikir utk mengupload gmbr invitation card khawen aku di terengganu n negeri sembilan (^_^)


Wedding invitation card di Terengganu


Isi kandungan


Peta lokasi rumah ku


Invitation card Negeri Sembilan



Isi kandungan kad.

Perasaan : sedikit teruja tgk kad ni sbb x sangka nama aku yg kat ctu...ngehngehngeh (x kan nk letak nm org len plak kan) Ape2 pn aku bahagia :))

2 comments:

  1. tahniah (^_^)... smoga diberkati n bahagia hingga ke syurga....ameen =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...