Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Sunday 22 April 2012

Fitness Instructor at Morib

Last week aku da pegi kursus fitness instructor di Impian Morib Resort selama 3 hari 2 mlm. pengalamn yg x dpt aku lupakn. penat nk mati tp best sgt2 (^_^)




Ni view yg aku amek dr bilik aku


Tadaaaaa... ni la bilik aky. tito sesorang je wlaupn katil ada 2. huhuhu


x ku sangka dia pn dtg ke kursus ni. kunun nk seprise kn aku tp last2 aku yg seprise kn dia. ini lah dia zafirah
kuikuikui


Ni la dia Ahmad Fazarie,salah sorang mmbe 1 u dulu. mcm da reunion plak. makin chubby dia kan :p


Ni husband iera (^_^)


Lepas kelas mlm, ktorg decide utuk melepak kat luar. tu pasal kitaorg pegi ke dataran morib n posing ckt. hehehehe


BURGER KINGS!!!


Suasana di dalam kelas sebelum kami memulakan activiti Fitball


Rehat sebentar selepas aerobik


Muka aku yg kepenatan selepas 3 hari berkursus


Sebelum balik, kami lunch sm2 kt sn. tp masing2 mkn mcm nk topup blk lemak yg da hilang selama 3 hari tu. hahaha.. sgt seronon n merindui mereka2 di atas ni.. hope dpt jumpa lg


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...