Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Friday 10 February 2012

Pindah Ke Rumah BAru

End of last month aku mc menggelabah duk cari rumah sewa kat area Senawang ni. Sampaikan pada hari Rabu minggu lepas aku terpaksa amek cuti sbb nk cari rmh sewa. Alhamdulillah berkat usaha akhirnye aku dpt rmh sewa kat area Senawang ni jgk.Rumah tu not bad la bg org yg single mcm aku ni.4bed dan 2 bilik air dengan sewa bulanan RM400.

Tapi yang wat excitednye sbb pas khawen aku ngan skema boy akan duk kat rmh tu nnt. So lam kepala aku da pk nk beli furniture pe,memandangkan rite now bilik je yg fully furnished. yg len mmg kosong la.Owh,berbalik pada rumah sewa tu, Tuan rmh nye x payah cite la cerewetnye,tuhan je la yang tahu. siap wat agreement tntg peraturan rumah lg. ingt ni hostel ke pe. dia x bagi memaku kat dinding tu sesuka hati tnpa minta kebenaran drpd dia dl. tp aku pk, x kan tiap kali aku nk menukang, nk kena call dia dl. klu mcm tu, 10x aku nk menukang, 10x nk kena call dia. so aku da decide aku ttp menukang jgk tnpa call diua dl (benda remeh kot)

Memandangkan jiran sebelah(right side) tu merupakan abg ipar dia, jadi aku terpaksa mencari masa yg sesuai utk menukang (bla dorang x de). Tetapi overall aku sgt2 selesa n suka kat rmh tu :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...