Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Wednesday 1 February 2012

Asal usul Angry Bird

Fenomena angrybird semakin menular kebelakangan ini. tidak terkecuali negara asia seperti Malaysia. Seperti jutaan peminat lain, aku x terkecuali daripada mengalami tempias angrybird. Sampai lam kete aku penuh ngan patung dan sticker anrybird. Daripada bantal sampai lah keychain angrybird. Tapi hari ni tetiba aku terfikir dari mana sebenarnya kewujudan angrybird. Lalu aku pn merajinkan diri search kt google image,so ini lah hasilnye (^_^)


So rupe2 nye ni la asal usul burung ni,jd karektor2 ni mmg lah wujud. tp yg x leh blah,ada yg ckp angry bird ni asalnye dari karektor saseme street. kahkahkah,korang perhatikanlah sendiri:


Benda ni pun sangat nice and cool giler. Memang gmbr di atas wat aku gelak giler. Tapi ada similarity kat ctu kan and i belive u can"t deny it. HEHEHE! Pe pun, benda ni mmg should be given thumbs up!

KEKEMUMU (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...