Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Sunday 15 January 2012

Celebrate My Birthday @ Sunway Lagoon

Tahun menyambut hari lahir yg paling bermakna buat aku. skema boy bwk g Sunway Lagoon. kebetulan ada family day kat ctu,so aku pn celebrate besday kat ctu. before g Sunway Lagoon, sepat la ktorang melencong ke Tanglin breakfast kat ctu :))


 Time bfast kat Tangling, baby Marissa dtg ngan family di. so aku kidnap la. HAHAHAHA


Sesampainya aku d ctu,sempat lagi berposing (^_^)


En Skema Boy pn ape kurangnye. hehehe


Sebelum masuk ke sn,ktorg berkumpul kat lam Sunway Piramid dlu


Time ni da masuk dalam. KITA POSING DULU!!!Ceh,wat mcm anak sendiri la plak


Bermain Spining Cup ngam Marissa. tp marisa "heartless" ktorg plak yg gelak lebey2


Skema boy x melepaskan peluang main Spinning Cup jgk


Kapal terbang ni btl2 mencabar adrenalin aku tp syok. En MAzlan Omar x naik skali sbb tkt pening. HUHU


Selepas penat mandi manda, ktorg berehat sebentar masuk ke Wild Life area sambil mam eskerim (^_^)


Monyet albino. Nak jgk dia eskerim aku


Sebelum pergi ke koboi area,ktorg sempat bergambar lg


En MAzlan Omar pn x melepaskan peluang bergambar skali


Yang ni pn best. 2x aku naik. Mcm kanak2 riang dorang naik benda alah ni. Bapak org pn sronok skali


Peace yo!!


Yang ni sakit bontot aku naik. ckp skali sudah tp seronok!!


Mazlan omar sampai 3x naik benda alah ni. Dia x rasa kebas bontot ke?!!


Sebelum berpisah, dorang sepat bergambar dl (^_^)


Ktorg naik gendola ni dl sblm tukar baju


Pemandangan Sunway Piramid dr atas wheel tu..Nice


pemandangan Sunway Lagoon dr top


Bergambar di Zulu walk selepas salin baju basahan


En Mazlan pn nak gak!!


Time ni da nak kuar. masing2 da kepenatan da


Bergambar di perkarangan entrance Sunway Lagoon


Ada gaya ala2 titanic x?hahaha


Patung yg Farish paling takut. eh! dia nk sentuh aku ke tu?


Dalam kesibukan masing2 nk bersurai, Mazlan Omar nk wat suprise birthday kek, tp las2 x jadi suprise gak sbb dia tnya nk kek pe(tula, sape suh x amek tau my fevret kek) So this is my birthday kek. Kantoi umo da 24!~~~> :p


Celebrate besday kt USJ dengan d apit oleh kanak2 girang


Sipu2 mau la plk


Peace dl br potong kek


Wish dl br tiup lilin


Last skali,potong kek. si kecik pn nk potong jgk. Nyway aku sgt hepi n enjoy celebrate besday kali ni. time kasih buat abg, syg sgt menghargainye. 1st time celebrate besday yg semeriah nie. tahun depan nk lagi!!! HAHAHA~~~> sayang abg (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...