Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Thursday 12 January 2012

CCQute nampak lebih garang..HARHARHAR


Smalam CCQute msk workshop.Huhu...kali ni skema boy telah membantu aku memodified kheto aku. dia kata CCQute da nmpk garang tp bla tgk depan nmpak jambu giler. tu yg dia menyarankan supaya menghitamkn bahagian blakang dan depan kereta(sebenarnya mmg tu la salah 1 impian aku utk baby boy). hahaha..Tah pe yg dia godek,aku pn x tau.a ku tgk je la.huhuhu


Tertugging sana cni, guna lightter la,itu la,ape la. aku still tgk jgk


Hasilnye,kat bahagian depan ni da ciap...hahaha...Garang seyh...


Ni plak bahagian blakang..tp lg senang la. xde la complicated sgt mcm yg depan tu,kejap je da ciap. caya la brader tu.

Ni lah hasilnye. aku tersenyum lebar sbb sume da settle. skema boy kt klu sticker tu gelembung byk sgt n rosak, cat jela.. huhu.. aku ikutkn je la sbb ati aku ngah hepi tgk CCQute yg bergaya (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...