Bila kita bersama si dia, ssh terasa sgt senang. Sokongan dan galakan dia menjadi inspirasi buat kita. Adakah anda telah menemui Mr. Inspirasi anda?

Tuesday 20 December 2011

Rewang Ain Shamiera

Hari tu besday shamiera,kawan sekerja aku. oleh kerana dia besday girl,kami telah ter'lahir' niat jahat dalam kepala bla mreancang untuk kenakna dia@rewang (new word that i learn from sipot). jadi kami merancang memandikan dia ngan tepung selepas blk keje. walaupn perancangan hampir kanto,tp kami berjaya jgk memandikan dia ngan tepung. maka terhasil lah mahakarya "Shamieratomy Celup Tepunh".. hahahaha

Idea Asal : Doralin @ sipot
Tukang beli : Nurain
Aku : hahahaha(aku pn xtau)


Karya teragung abad ini--->Shamiera


Mastermind d sebalik kejadian


MAstermind turut menjadi mangsa. hahahaha


Pembekal tepung dari ladang


aku lah. aku turut x terlepas menjadi mangsa.hahaha..tp mmg seronok sbb 1st time kenakan org mcm ni. hope nnt turn aku pnya besday,aku x kena mcm ni..hikhikhik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...